reklama

uvod

Rada by som sa s vami podelila o svoje zazitky .Robim najstarsie a najvynosnejsie remeslo..a internet mi v tom vsemozne pomaha.Nikdy sa mi tak dobre nedarilo a to som robila uz vselikde..Prosim kto ma chce sudit nech sa pozrie najprv na svoj zivot...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (126)

Milujem muzov, su to najmilsie a najvdacnejsie stvorenia na svete.Staci im ukazat aki su uzasni a sikovni a mate ich tam kde chcete. Ved oni toho ani tak vela nechcu len dobry sex a spokojnu zenu. Ak im zena ukaze aki su uzasni,daju vam aj modre z neba. Osobitna kapitola su mladsi chlapci a studenti. To vam je dnes taka moda ze mladi chcu stare.. Staci trochu dobre vyzerat, nahodit sexi pradlo a hlavne dobru podprsenku a su ocareni..

Je to dobra moda a vynosna.. Nie som zienka domaca co si odskoci od platnicky kym je manzel v praci a snazi sa rychlo zarobit cez sexzoznamku..Mam to tak zmanazovane ze si ma kazdy sam najde... To viete..reklama funguje a chlapi si navzajom davaju nicky a telefony dobrych privatov..Caka ich tu stale zvodna sexi zena..Klamem telom ,dusou,aj makeupom ze som mladsia a vsetci mi to veria.. A mam rada mladsich lebo su uprimni bezprostredni a stale krasne nadrzani..Je to zle?? Uz ani neviem...odkedy som na internete stratila som vsetky zabrany a som schopna sa vyspat aj s 18 rocnym panicom..Co je na tom?? On je stastny a ja spokojna ze som pomohla..Len neviem odkial na to beru peniaze lebo lacna rozhodne nie som..Pohorsilo vas to?? To je zivot o ktorom vacsina z vas nevie a ani nechce vediet.A potom su tu zenati a zaneprazdneni... V pondelok sa mi ohlasia doobedu stale zenaci ,ktori neporiesili sex s manzelkou cez vikend. Tych mam rada, Nikdy sa nezdrzia dlho len aby sa rychlo odreagovali a utekaju naspat do prace.. To su najrychlejsie a nalahsie zarobene peniaze.. Keby manzelky aspon trochu prejavili zaujem o svojich nadrzanych chlapov verte mi ze by ich ani nenapadlo ku mne prist.. A este sa musia vyrovnat aj s tym ze klamu svoje manzelky ktore miluju,,Nerozbijam manzelstva ani nehladam vztahy. Jednoducho sa mi moj zivot paci taky aky zijem.. Nemam nudzu o muzov a som stastna ked ma miluju a obdivuju...A radi sa ku mne vracaju..Oni su vam taki zlati ze aj na sex im staci jedna milenka ak je dobra.. OKI to dnes staci. nechcem vas znechutit hned na zaciatku...

Milada Sladká

Milada Sladká

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá celý život skúma mužov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu