reklama

stavaju sa rozne situacie

Niekedy aj vaznejsie,niekedy zabavne.Vsetky beriem.Clovek sa uci cely zivot... Chodi ku mne mlady student.Je velmi pekny a inteligentny...Ma priatelku... velky problem... Taku zuzenu predkozku som v zivote nevidela..Chudak ani nepozna normalny sex.. nehovoriac o roznych praktickych problemoch. Tak sme sa rozpravali o vselicom a naucil ma,ako mu to urobit,aby mu bolo dobre.Ma ist v januari na operaciu..trapi sa s tym a inac to nejde..Musi cakat,aby mu poistovna preplatila aspon polovicku.Je to vazne a neviem ako si to jeho mama nevsimla,ked vyrastal..Vzdy,ked sa chce porozpravat,zabehne ku mne...Skoda,,keby bol nasiel odvahu skor,alebo cloveka,s ktorym by sa mohol o tom otvorene porozpravat..Dufam,ze mu to v januari vyjde,a bude si uzivat.Zasluzi si to a ja mu drzim palce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (68)

Aj mna dokazu prekvapit chutky niektorych muzov v strednom veku.Mala som klienta,ktory sa zdal na prvy pohlad celkom normalny.Az postupne mi zacal rozpravat o svojich tuzbach.. raz ma poprosil,ci moze prist a urobir si to predo mnou.. Ja nic ine nemusim robit,iba sa pozerat. Priznam sa,celkom rada sa pozeram a este ked mi za to chce niekto zaplatit. ..Tak som suhlasila.Prisiel a zacal mi opisovat,aky je ohybny a ako sa dokaze sam vyjajcit. A ci si to nechcem pozriet. Priznam sa,bola som celkom zvedava, hlavne na techniku a tusila som aj zabavu..Aj s tym som suhlasila. Vypytal si uterak,ak by sa stala nehoda a lahol si na chrbat na postel..Na vsetko myslel,bral to ako divadlo.. Ja som si sadla do kresla a zapalila som si. Ale o chvilku som zabudla zatvorit usta..V tej chvili vyzeral ako indicky jogin...Takto pokruteneho cloveka som v zivote nevidela..podotykam,ze bol velmi stihly.Ani kvapka nevysla nazmar a ja som sa uz strasne smiala,az mi slzy tiekli. Skoda,ze ma nenapadlo natocit to..Bol by suhlasil,on je strasny exibicionista..A miluje zenske pradlo. Este som mu na rozlucku predala dve moje tanga.. Ked to chcel...Nedavno mi pisal,ze si prenajal byt,kde sa chodi prezliekat za zenu. Kupil si aj krasne umele prsia a pozyva ma, nech ohodnotim jeho dielo. Odmietla som. Je to smiesny chudak a uz by ma to nebavilo.. To uz nie je o sexe..A tak som ho zacala ignorovat..Sem tam napise,ale uz nereagujem..A este k tym nohavickam: Je vela muzov, ktori miluju zenske pradlo a obcas sa mi stane,ze mi zmizne kus spodneho pradla,alebo spona do vlasov a podobne.. Neberiem to ako kradez.. Su to malickosti a ich to potesi..A nikomu to neublizuje..

Milada Sladká

Milada Sladká

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá celý život skúma mužov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu