reklama

dakujem

Tak moji mili...Ste zlati ,ze ste tak pekne reagovali.. Lebo vyhrali ti ,ktori mi uverili...Zeny, ktore nechapu  sex,neriesim... Musis to mat v hlave aby si pochopila... a ver mi, tvoj intelekt to nepociti a stale ostanes mudrejsia ako muz,...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (126)

A je tu zvlastna kategoria... OTROCI... Oni sa vam nukaju na nete...ponizuju sa a fakt su podla mna chybni..Su schopni vsetkeho. Neviem ale u vela muzov vzbudzujem dojem ze som domina...Nie som..No ale dlho som nebola doma a v byte bordel...povysavat a poupratovat by sa zislo...Takze som si pozvala otroka..Krasny chlapec..Mimochodom..vsetci co maju nejaku uchylku su vzdelani ludia..Ziadni spinavi hulvati...Takze mi chlapec povysaval,vycistil cizmy a chcel jest z jednej misky s mojou drahou suckou..A to by uz ani moja zlata nevykryla..Podakovala som mu za upratanie a poslala som ho prec...OO ako som len rano dostala od kamosa!!! Vraj som mala na neho kricat ze to neurobil dobre a potrapit ho..Darmo...nie som domina a ani nebudem, nech posobim akokolvek...Tak otrokov neriesim.. 

Milada Sladká

Milada Sladká

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá celý život skúma mužov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu