reklama

on

Mam rada.ked sa mi ohlasia stali klienti.. Viem co ma caka,tesim sa na kazdeho jedneho..Ale mam rada,ak sa mi ohlasi aj nejaky novy...Nikdy nevie clovek,kto pride... je to adrenalin:: Bude pekny?? Bude mily??? Aj ked mi predtym zavolaju,alebo napisu a trochu pokecame,aj tak nikdy presne neviem aky ten muz bude...Vid mladenca telefonistu...Ale to su len malicke vynimky... Vacsinou som prijemne prekvapena.ze som to zase dobre odhadla a stale je tu moznost poslat cloveka prec ak sa mi nepozdava..Milujem tie prekvapene pohlady.ked ma zbadaju.Ani jeden jediny mi este neutiekol...NIKDY...Skor su ocareni,a stremovani...Nemam problem ich okamzite zbavit tremy ...Vlastne je to o moci a kontrole nad tym vsetkym...Neprestavam sa kontrolovat ani v tych najintimnejsich chvilach,aj ked si to naozaj uzivam..A ten pcit ked odidu!!! Viem ze som sa im dostala do hlavy a budu chciet zase prist..A o to ide...Aby sa vratil kazdy jeden.Dari sa mi to...asi ozaj viem manipulovat s muzmi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Lenze je tu jeden....Bol tu len raz...Je daleko,pracuje v zahranici.Patri k mojim prvym klientom,este ked som bola s priatelom a zacala som svoju cinnost potajomky rozbiehat...Napisal mi a dohodli sme si stretnutie..Neviem preco,ale bola som zmatena uz len ked mi pisal...Moje sebavedomie nejako klesalo...Vycitila som,ze prave tak rad ovlada zeny ,ako ja muzov..Ale ma to aj provokovalo,tak som suhlasila...Chcela som toho muza spoznat...Ked sme sa dole stretli,moja trema bola uz nesmierna a skusila som,ako sa musia citit muzi ked maju pri mne tremu..Tak mi treba..Uz to viem...Ked sa na mna zahladel,nevedela som ani ktory gombik stlacam vo vytahu.Az sme sa vyviezli tam,kam sme nemali..Rychlo to sarmatne napravit...Chyba!!! Teraz som nevedela.ktore kluce su od bytu...Uplne som bola zmatena a on to presne vycitil...Neviem, ako som ho pustila do bytu uz celkom vystrasena,ze co bude...Ale ani na sekundu ma nenapadlo poslat ho prec... Bolo to ako v nejakom psychologickom filme... Nechcem ho,ale ma pritahuje tak som zvedava a preto ho chcem..Uplny miz maz v mojej hlave..Nepamatam ako som sa s nim ocitla v posteli...viem len tolko. ze ma celu ovladol...Uplne nado mnou ziskal moc..Robil so mnou co chcel a robil to uzasne a hlavne velmi skusene.. Ako by ma mal celu precitanu ...preskumanu... Neviem ako odisiel,nepamatam sa.. Len som sa prebrala s pocitom ze ten clovek presne vie, ze co chce so mnou dosiahnut. A zmanipuloval ma tak ,ako to ja robim s muzmi.. Ked bol pri mne,bola som schopna urobit vsetko o co ma poziada..Znenavidela som ho preto...Pisal mi,ale ja som neodpisovala. Nechcela som ho uz nikdy vidiet.Nepotrebujem to ,aby som pri svojej praci stracala kontrolu nad sebou...On sa nevzdaval...Pisal dovtedy,az som mu odpisala... Ale vacsinou som si s nim pisala dost drzo a skaredo,nech ho prejde chut prist este.. Vsetko som mu vycitala...Okrem sexu..Ten vedel majstrovsky...nikdy predtym ani potom som uz take cosi nezazila.. Vysvetlili sme si to.. Ak sa nebude pokusat ma ovladnut,mozme byt kamosi. Nemala som suhlasit... Pomalicky ma dostaval zase tam kde chcel .. Pisali sme si,az som sa mu zacala so vsetkym zdoverovat.. Nie je to laska ani nahodou.. Pritahuje ma cim dale tym viac,aj ked viem ze uz ma navrch...Vcera mi napisal.ze chce prist.. A ja hlupana... Miesto toho,aby som sa vyhovorila.tak som suhlasila zase...Viem presne ako to skonci.. Je to velky manipulator zien.. Mam zmiesane pocity...Velmi sa tesim na to,co s nim prezijem...ale viem,ze po tomto stretnuti nemam nadej ,ze vyhram ja..Je silnejsi super vyhru ma istu...To ma odradza..Potrebujem ja ,aby so mnou niekto manipuloval??Aj ked si dnes stokrat poviem,ze ho nepustim,uz si zaroven na zajtra neplanujem nic,lebo ho chcem..Mam ho v hlave,neviem na nic ine mysliet, len na zajtrajsok,ako prehram tento zapas... Ale mozno je to o tom, ze v podvedomi velmi chem,aby aj mna niekto ovladal...Strasne daco...nevyznam sa v tom a srdce mi uz teraz ide vyskocit z hrude pri myslienke na to,co bude...Este musim podotknut,ze ozajstny sex sme nemali... Dokazal ma znicit a ovladnut aj bez toho.. Boze ako ho nenavidim za to ze ma pozna....Pozriem sa na neho a vidim seba...manipulatorku muzov.....Zajtra pri nom budem malinka a stremovana ako dievcatko...Osudovy muz???Neviem uz vobec nic...

Milada Sladká

Milada Sladká

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá celý život skúma mužov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu