reklama

niekedy ma ti muzi dokazu naramne pobavit..

Pride klient a poprosi ma,ci sa moze osprchovat..To sa stava vacsinou ,ked pride z ineho mesta,alebo si odskoci z prace...Uz som sa poucila...Nestaci povedat  ,ze kupelna je na chodbe a uteraky su pripravene...Moze sa stat,ze sa chlap nevyzna v tom,co sa v tej kupelni nachadza ,a co sa moze pouzit...Doma to ma lahke..Ma svoje veci v kupelni na stalom mieste.. Ale kto sa uz vyzna v tych roznych prostriedkoch v cudzej kupelni? Stalo sa mi,ze muz naramne krasne vonal  od mojho teloveho mlieka.s ktorym sa osprchoval.. Alebo ako minule:Klient si vybral podla toho,ktora vona sa mu pacila..a velmi pekne vonal od mojho balzamu na vlasy.. Je to mile,aki su podaktori popleteni ...stale ma to pobavi..Ale uz som to napravila.. Radsej ho odprevadim do kupelne a KONKRETNE  mu polozim vsetko,co potrebuje na dosah...A pripravky ktore pouzivam  ja, radsej odlozim z dosahu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (256)

Apropo nevera: Ak chcem,aby vsetko klapalo a aby nenastali problemy,musim casto zenatych ,alebo zadanych klientov upozornovat: Cim prenikavejsiu vonu pouzije u mna,tym skor to jeho partnerka spozna.. Takze najlepsie je pouzit nejaky neutralny sprchovy gel... A vsetci zadani,prve co musia urobit,tak to je vyzliect si koselu,alebo tricko... Kusok make upu ,alebo mojej vone sa moze dostat na satstvo a tazko by sa to doma vysvetlovalo. Je zaujimave,ako sa na mna v tomto muzi spoliehaju..Takze ani ja sa nesnazim davat na seba nejake prenikave vone...Opatrnosti nikdy nie je dost... A ked sme uz pri tom,tak mozno mam pokriveny charakter,ale nepokladam za neveru to,ak si muz odskoci uspokojit svoje potreby.. Vela pribehov si vypocujem,muzi sa aj radi porozpravaju.. Neprebieha to tak,ze pride,odbavi sa a odide... Samozrejme,su aj taki ,co maju vela prace a ponahlaju sa.. Tych uz poznam a nezdrzujem ich.. Ale ostatni si radi pokecaju o vselicom.. Vacsinou su to stastne a spokojne partnerstva,len ten sex je akysi zriedkavy..Zena chce byt dobyjana a muz ma dobyjat, Ale ked mu na to neostane cas a potrebuje sex?, Moze chlap za to,ze ho panboh obdaril takymi silnymi pudmi?,Zajde za mnu,nemusi nic robit , nijako sa o mna neuchadzat. Zaplati si za sluzbu a je spokojny aj on,aj jeho partnerka,ze dnes neotravuje..Myslim,ze prave toto vztahom niekedy aj pomaha.Chodia tu muzi,ktori svoje zeny miluju,ale nikdy by sa im neodvazili navrhnut,po com naozaj tuzia v sexe..Tak to vyskusaju u mna a doma su zase dobri ..Myslim,,ze to ublizuje menej,ako keby mali trvalu milenku a napokon pre nu opustili rodinu...A trvaly milenecky vztah aj tak praskne skor ,ci neskor.A tu partnerku to iste boli ovela viac,ako ked zisti,ze si jej muz zahol z obycajnej potreby s platenou zenskou.Ak uz citim u nejakeho klienta,ze mu to prerasta cez hlavu a chce riesit trvaly milenecky vztah,tak to ukoncim. Mala som uz par fanatikov,co tu striehli aj v noci. a trvali na stretnuti. Jeden bol obzvlast vytrvaly: Dokonca mi zacal posielat vyhrazne meily,ze ak mu nevyhoviem a nebudem ho chciet, tak mi osladi zivot,ze kazdy bude vediet,co robim.. Pozvala som si ho na rozhovor,,ale co uz..Aj medzi muzmi sa najdu pribrzdeni... V prvom rade musel pochopit,ze ma vydierat nemoze,lebo moji priatelia vedia co robim,a akceptuju to.A v druhom rade musel pochopit,ze fakt onho nemam zaujem. Bol nesmierne do seba zahladeny a presviedcal ma,ze bol najlepsi a nikto mi to nevie urobit tak ako on. Nijako sa mu to nedalo vysvetlit,az nakoniec som musela byt kruta.. To zaberie,ale nerada to robim,lebo to ublizuje... Povedala som mu,ze v skutocnosti nestal za nic a bol jeden z mojich najhorsich milencov....Neslo to inak..Radsej nech ma znenavidi,ako by sa mal trapit..Aj tak nechapal a povedal,ze som len naladova a to ma prejde...Ale on vie, ze ho v podvedomi chcem a preto ho odmietam a on ma chce preto,lebo ho odmietam.. Toto bol tazky pripad..Jednoduco si to nahovoril a nedal sa presvedcit..Tak som musela poprosit dobreho priatela,nech mu to vysvetli do telefonu..A cuduj sa svete,pomohlo to..Ono ti vydieraci su v podstate zbabelci.Staci pohrozit a je pokoj.. Samozrejme,aj u mna je riziko,ze natrafim na nejakeho maniaka a raz pochodim zle..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj to je adrenalin..nikdy neviem ,ci ma nejaky takyto nepocka dakde vonku a pokojne by mi mohol ublizit..

Takze sa snazim vytycit mantinely uz pri prvej navsteve..Teraz mam pokojne obdobie a nic take sa nedeje...No clovek zase nemoze vediet,ci nepride k urazu aj v normalnej praci,alebo ho moze zrazit auto podobne...Riskujeme vsade a kazdy den. Ine je ,ak clovek urobi pre svoju bezpecnost a ochranu zdravia vsetko ,co je v jeho silach..To sa tyka aj bezpecneho sexu.V prvom rade musi byt spolahliva antikoncepcia. Prezervativ nestaci,moze prasknut lahko.Potom je tu ten prezervativ.. Musim mat doma rozne velkosti..Stalo sa mi,ze mal partner velky nastroj a prezervativ praskol.. Nastastie doslo k tomu este pred stykom. Aj ked mi niektori klienti gumicky prinesu,stale mam doma dostatok svojich a v roznych velkostiach a v roznych vydaniach. Mam rada tie male vecicky,ktore ma ochranuju a rada si vyberam kvalitne a vonave. Samozrejme,su muzi,ktori ma presviedcaju a nevahaju si priplatit,ale nepochodia...Ja viem, peniaze lakaju hlavne mlade dievcata,ale treba sa na to pozerat sebecky: Predovsetkym mysliet na SEBA a SVOJE zdravie. Moze mi muz stokrat prisahat ,ze okrem svojej zeny nebol s nijakou. Mam tomu verit,ked tak lahko prisiel ku mne,ze pri inej nebol?? A co jeho partnerka?? Nemozem predsa vediet,ci aj ona nema nejakeho milenca? Tak sa na to pozrime z tejto strany a hned prideme na to,ze to nie je take jednoduche a zainteresovanych ludi je viac... Ak niekomu nezalezi na jeho zdravi a zdravi jeho najblizsich,nech pokojne riskuje.. Ale ja chcem byt nadalej pekna a zdrava a hlavne chcem pokojne spat v noci... V neposlednom rade,ak ma takato zena dobreho gynekologa ,s ktorym sa da o tychto veciach aj porozpravat,tak je to velmi fajn. Ja mam taku doktorku a veru vie co robim.. Kedykolvek sa o tom s nou mozem poradit..Je to starsia skusena zena a myslim,ze ju uz maloco prekvapi,tak ako aj mna..Jedno ma ale tesi...Ze mladsia generacia si uvedomuje tieto rizika a vacsina aj trva na ochrane. A tich,ktori to nechcu ,rychlo presvedcim...Len uz nechcem pocut take veci ako mi minule povedal mlady 23rocny chalan:,, Ale ved do mladej mozem bez gumy, ona ich este tolko nevystriedala...Chyba!! Nikdy nevies,s kym bola..Staci aj jeden sexualny partner na nakazenie... 

Milada Sladká

Milada Sladká

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá celý život skúma mužov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu